moje sličice 3

Блог за учитеље и све заинтересоване-аутор Наташа Ћирић-Живковић,ОШ ,,Краљ Александар Први'',Нови Београд

Ја имам прву карту -игра за утврђивање градива

Ово је једна од веома ефикасних игара за утврђивање градива. За неколико минута може се обновити неколико лекција,при чему сва деца морају бити активна. Ево како се игра: Направи се онолико цедуља колико има деце у разреду. Свака цедуља, осим прве и последње, садржи један одговор и једно питање. Прва, уместо одговора, има реченицу ,,Ја имам прву карту“, а последња,уместо питања,има реченицу ,,Ја имам последњу карту“. Ланац питања почиње ученик који има прву карту, а настављају ученици који имају одговор на својим цедуљама. Задатак ученика је да пажљиво слушају питања која њихови другови постављају и одговоре када на њих дође ред. На часу сон обновили смо знања о неживој природи.Ово су наше цедуље:Ја имам прву карту

Fotografija4189

2 comments on “Ја имам прву карту -игра за утврђивање градива

  1. vessnaveca
    22. септембра 2013.

    Slicno smo radili matematiku! Vrlo interesantna igra!

Оставите одговор

Information

This entry was posted on 5. априла 2013. by in Наше најлепше радионице.

Кретање

Наташа Ћирић Живковић

Blog Stats

  • 432,530 hits

Семинар за стручно усавршавање наставника

